Thursday, 7 February 2013

“ကၽြႏု္ပ္၏ဆံပင္သည္ ကၽြႏု္ပ္၏အမွတ္သကၤတ အလံေတာ္ျဖစ္သည္..” ဟု ခံယူခဲ့သူ တဦးအေၾကာင္း

“ကၽြႏု္ပ္၏ဆံပင္သည္ ကၽြႏု္ပ္၏အမွတ္သကၤတ အလံေတာ္ျဖစ္သည္..” ဟု ခံယူခဲ့သူ တဦးအေၾကာင္း

“ကၽြႏု္ပ္၏ဆံပင္သည္ ကၽြႏု္ပ္၏အမွတ္သကၤတ အလံေတာ္ျဖစ္သည္..” ဟု ခံယူခဲ့သူ တဦးအေၾကာင္း
ၿငိမ္းခ်မ္းေအး
၀၆ ၊ ေဖေဖၚဝါရီ ၊ ၂၀၁၃
ခင္ဝမ္း (၁၉၄၇-၂၀၀၀) ႏွင့္ ဟယ္ရီလင္း (၁၉၆၂-၂၀၁၃) ကို မင္းမင္းလတ္ ၏ စ်ာပန (၁၉၉၇) ၌ ေတြ႕ရစဥ္၊ ဓာတ္ပံု မွ်ေဝသူ – သုခမိန္လိႈင္ (ကဗ်ာဆရာ/ေတးေရးဆရာ)
ငယ္ငယ္က ႏိုင္ငံတကာ ေဘာလံုးပြဲၾကည့္ရင္ ကြင္းထဲမွာ ဆံပင္ရွည္တလႊားလႊားနဲ႕ အားႀကိဳးမာန္တက္ တကြင္းလံုးအႏွံ႕ ေျပးလႊားကစားတတ္တဲ့ အေမရိကန္ အေနာက္ပိုင္း ေသနတ္ပစ္ကားေတြထဲက “Red Indian” ရုပ္နဲ႕ ေတာင္အေမရိကသားႀကီး တိုက္စစ္မႈး ဇာမိုရာႏို ကို အားေပးခဲ့တယ္။ ဇာမိုရာႏိုဟာ ေဘာလံုးကစားရာမွာ စိတ္ဓာတ္ေကာင္းရံုတင္မကဘဲ သူ အျမဲဝတ္ဆင္ တန္ဖိုးထားတဲ့ ေက်ာနံပါတ္ (၉) ကို သူ႕ေနာက္မွ အသင္းကို ေရာက္လာတဲ့ လူငယ္ေျခတက္ တိုက္စစ္မႈး အတြဲကို ေပးဝတ္၊ သူကေတာ့ သူ႕ဂ်ာစီအကၤ် ီေက်ာမွာ (၁+၈) လို႕သာ စိတ္အာသာေျပ ေရးထိုးဝတ္ခဲ့ၿပီး ေက်နပ္ႏိုင္ေလာက္ေအာင္ စိတ္သေဘာထားႀကီး ခဲ့တယ္။ ကမၻာ့အေကာင္းဆံုး ေဘာလံုးသမားလည္း ျဖစ္တဲ့ အဲဒီ သူရဲ႕ တြဲဖက္ တိုက္စစ္မႈး ကို ႏိုင္ငံအသင္းခ်င္းၿပိဳင္တဲ့ ကမၻာ့အဆင့္အျမင့္ဆံုး ၿပိဳင္ပြဲ မွာ ၿပိဳင္ဘက္ အေနနဲ႕ ရင္ဆိုင္ေတြ႕ၿပီး သူ႕အသင္း ရံႈးနိမ့္သြားေတာ့ ဆက္လက္ေအာင္ျမင္ ဖလားဆြတ္ခူးႏိုင္ဖို႕အတြက္ ဆုမြန္ေကာင္းရွည္ႀကီး ေတာင္းေပးႏိုင္ ေလာက္ေအာင္လည္း မနာလို၊ ဝန္တိုစိတ္ကင္း သေဘာထား ျဖဴစင္ခဲ့တယ္။
အလားတူပဲ ငယ္စဥ္က က်ေနာ့္ရဲ႕ ဗမာျပည္ ႏိုင္ငံျခားသံစဥ္မွီး အျပင္းစား ေရာ့ခ္ဂီတ စင္ျမင့္မွာလည္း ေၾကးနီေရာင္အသားအေရ၊ ႏွာတံျမင့္ျမင့္ ေပၚေပၚ၊ လူနီရိုင္း အသြင္သ႑ာန္ မ်က္ႏွာ၊ ဆံပင္ရွည္တလႊားလႊားနဲ႕ ေရာ့ခ္သီခ်င္း အျပင္းစားေတြကို အားပါတရ စင္ျမင့္တေလွ်ာက္ ေျပးလႊား ခုန္ေပါက္ ေအာ္ဟစ္၊ ဟစ္ေၾကြးတတ္တဲ့ အညာသား ေရာ့ခ္ကာႀကီး တေယာက္ကို အားေပးခဲ့ဖူးတယ္။
သူဟာ က်ေနာ့္အတြက္ ႏိုင္ငံျခားသံစဥ္မွီး အျပင္းစား ဗမာ ေရာ့ခ္ဂီတ ရဲ႕ တဦးတည္းေသာ ေရာ့ခ္ဧကရာဇ္ႀကီးလည္း ျဖစ္ခဲ့တယ္။
သူဟာ က်ေနာ့္အတြက္ ဗမာျပည္ ကိုယ္ပိုင္သံစဥ္ ေရာ့ခ္ဂီတ ကို ေရွးဦးလမ္းေဖာက္ခဲ့တဲ့ ဆလိုင္းသႊေအာင္ နဲ႕ ေဂ်ေမာင္ေမာင္ ၿပီးရင္ တန္ဖိုးထား အသိအမွတ္ျပဳရဆံုး အဆိုေတာ္ ဗမာ ေရာ့ခ္ကာႀကီးလည္း ျဖစ္တယ္။
သူဟာ က်ေနာ္နဲ႕ ရင္ဘတ္ခ်င္းတူ တေခတ္တည္းႀကီးျပင္းခဲ့ရတဲ့ လူငယ္တခ်ိဳ႕ရဲ႕ ႏွလံုးသားရင္ခြင္နန္းေတာ္ ကို ေရာ့ခ္ဂီတနဲ႕ နန္းစိုက္သိမ္းပိုက္ ႏိုင္ခဲ့သူလည္းျဖစ္တယ္။
သူဟာ သူရဲ႕ ေအာင္ျမင္ခ်ိန္ေတြမွာ စည္းစိမ္ အျပဳတ္ခံၿပီးေတာ့ကို ေရာ့ခ္ဝါသနာရွင္ လူငယ္ေတြကို ေျမေတာင္ေျမွာက္ေပးတတ္တဲ့ ေစတနာရွင္ႀကီးလည္းျဖစ္တယ္။
သူဟာ သူဆိုခဲ့တဲ့သီခ်င္းေတြနဲ႕ သူ႕ရဲ႕ ေနာက္ေပါက္ေတြ ေအာင္ျမင္မႈရ၊ သူ႕ကို ေက်ာ္သြားႏိုင္တာကိုလည္း မနာလိုဝန္တိုစိတ္ကင္း ေက်နပ္ေနႏိုင္တဲ့ စိတ္သေဘာထားျပည့္ဝသူလည္း ျဖစ္တယ္။
သူဟာ ေအာင္ျမင္ေနတဲ့အခ်ိန္မွာ လြယ္လြယ္ကူကူ ေငြရွာလို႕ ရတဲ့အခြင့္အေရးေတြကို လ်စ္လ်ဴရႈႏိုင္ခဲ့တဲ့ အလိုေလာဘနည္းတဲ့သူလည္း ျဖစ္တယ္။
သူဟာ မေအာင္ျမင္ခင္၊ ေအာင္ျမင္ေနတဲ့အခ်ိန္ နဲ႕ က်ခ်ိန္ ကာလသံုးပါးလံုးမွာ မေျပာင္းမလဲ တသမတ္တည္း သေဘာထားႏိုင္တဲ့သူလည္း ျဖစ္တယ္။
က်ခ်ိန္ေတြရဲ႕ သူ႕သီခ်င္းတခ်ိဳ႕မွာ နာၾကည္းသံေတြ ထင္ဟပ္ေနေပမယ့္ သူဟာ ဘဝမွာ အရိုးသားဆံုးျဖစ္ေအာင္ ႀကိဳးစား ေနထိုင္သြားတဲ့သူလည္း ျဖစ္တယ္။
သူဟာ ဘဝကို ဂ်စ္စပီ တေယာက္လို ထင္သလိုေနထိုင္ ေပ်ာ္ေပ်ာ္ပါးပါး မိုက္မိုက္မဲမဲ ေပေပေတေတ ျဖတ္သန္းသြားတဲ့သူလည္း ျဖစ္တယ္။
သူဟာ ဗမာျပည္ရဲ႕ အေျခခံလူတန္းစား အမွတ္တံဆိပ္ ဘီအီး အရက္ကို ေမာင္ေခ်ာႏြယ္လို ယဥ္ေက်းမႈျမွင့္ ႏွစ္ႏွစ္ၿခိဳက္ၿခိဳက္ ေသာက္တတ္သူလည္း ျဖစ္တယ္။
သူဟာ “ကၽြႏု္ပ္၏ ဆံပင္ သည္ ကၽြႏု္ပ္၏ အမွတ္သကၤတ အလံေတာ္ ျဖစ္သည္..” လို႕ တစိုက္မတ္မတ္ ခံယူထားခဲ့သူလည္း ျဖစ္တယ္။
ဆံပင္ရွည္ထားျခင္းဟာ လြတ္လပ္ျခင္းရဲ႕ လကၡဏာ တခုပါ။ လြတ္လပ္လိုစိတ္ကို ပံုေဖာ္မႈပါ။ ခ်ဳပ္ေႏွာင္မႈကို တန္ျပန္မႈပါ။ ဖိႏွပ္မႈကို အာခံမႈမွာပါ။ မတရားမႈကို ဆန္႕က်င္မႈပါ။
ဆံပင္ရွည္ထားျခင္းဟာ ေခတ္အဆက္ဆက္ လူငယ္ဆိုတဲ့ မ်ိဳးဆက္ကြာေပမယ့္၊ အေတြးအေခၚ၊ ခံယူခ်က္၊ သေဘာတရား မကြာ..၊ မေျပာင္းလဲတဲ့ လူတန္းစားကို ကိုယ္စားျပဳတဲ့ သကၤတပါ။
ဗမာျပည္က ေရာခ့္ဘုရားေတြ အားလံုးနီးပါး တရားဝင္ စင္ျမင့္ ေဖ်ာ္ေျဖပြဲေတြနဲ႕ ေခါင္းက ဆံပင္ လဲရတဲ့ အခ်ိန္ကာလ တခုမွာေတာင္ သူဟာ သူ႕ရဲ အမွတ္သကၤတ၊ လူငယ္ထု ကိုယ္စားျပဳ ျပယုဂ္၊ ေရာ့ခ္ဂီတ ရဲ႕ အမွတ္တံဆိပ္ ဆံပင္ရွည္ ကို မျဖတ္ခဲ့တဲ့သူလည္း ျဖစ္တယ္။
အလယ္တန္းေက်ာင္းသားဘဝ အတန္းပို္င္ဆရာမ က အတန္းေနာက္ ဆြဲေခၚ ကတ္ေၾကးနဲ႕ ဆံပင္အတင္းညွပ္ေပးမွ ဆံပင္ညွပ္ျဖစ္တဲ့ က်ေနာ့္အတြက္..၊ လြတ္လပ္ျခင္း၊ တရားမွ်တျခင္း၊ ဖိႏွိပ္မႈကို ဆန္႕က်င္ျခင္းကို ဆံပင္ရွည္ ထားျခင္းဆိုတဲ့ ရုပ္သေဘာ နဲ႕ ေဖာ္ျပ စံေပတံ တိုင္းတတ္တဲ့ က်ေနာ့္အတြက္ ထမင္းအိုးအကြဲခံ ဆံပင္ရွည္ထားႏိုင္တဲ့ သူဟာ သူရဲေကာင္းႀကီးပါ။
အလားတူပဲ.. ေရေပၚဆီ လူ႕မလိုင္အသိုင္းအဝန္းရဲ႕ ဧည့္ခန္းေဆာင္ တိပ္ရေကာ္ဒါ ဓာတ္စက္ နဲ႕ ပြတ္သဘင္ ပြဲေတြက ေဖေတာ့ေမာင္ေတာ့ စာသား၊ အရူးခ်ီးပန္း ဂီတ အဆင့္ကေန အေနာက္က ေရာ့ခ္ဘုရား ေဘာ့ဒိုင္လန္ စတင္ လမ္းေဖာက္ တပ္ဆင္ေပးလိုက္လို႕ ေလးနက္တဲ့ အေတြးအေခၚ စာသား၊ သံစဥ္ေတြပါတဲ့၊ လူမႈတရားမွ်တမႈကို ကိုယ္စားျပဳတဲ့၊ ႏိုင္ငံသားအခြင့္အေရး၊ ျပည္သူ႕အခြင့္အေရး ကို ေတာင္းဆိုတဲ့၊ အဖိႏွိပ္ခံ လူတန္းစား ဘက္က ရပ္တည္တဲ့၊ မတရားမႈကို ဆန္႕က်င္တဲ့၊ လူ႕သိကၡာ ကို တန္ဖိုးထားတဲ့ ေလာကပါလ တရားလက္ကိုင္ အေျခခံလူထု ကိုယ္စားျပဳ ဂီတ အမ်ိဳးအစား ျဖစ္လာတဲ့ ေရာ့ခ္ဂီတဟာလည္း က်ေနာ့္အတြက္ တန္ဖိုးထားစရာ လူမႈ၊ဘဝ၊အေတြးအခၚ စံႏႈန္း ျဖစ္ခဲ့ရတယ္။ ဆိုေတာ့ ဗမာျပည္ အတိုင္းအတာ နဲ႕ ေရာခ့္ ဂီတကို ကိုယ္စားျပဳႏိုင္တဲ့ သူဟာလည္း က်ေနာ့္အတြက္ သူရဲေကာင္းႀကီး ျဖစ္ျပန္တာေပ့ါ..။
သူ.. ဆိုတာက..
ဟယ္ရီလင္း (၁၉၆၂-၂၀၁၃) ၊ ဓာတ္ပံုမွ်ေဝသူ DoneyMP
ငယ္ငယ္တုန္းက ‘ဂ’ ငယ္၊ ႀကီးေတာ့ ‘ဃ’ ႀကီး ျဖစ္သြားခဲ့တယ္ ဆိုတဲ့ က်ေနာ္တို႕ရဲ႕ ကိုဃႀကီးပါ။
မီးေရာင္စံု ဆလိုက္ထုိးထားတဲ့ စင္ျမင့္ထက္မွာ မားမားႀကီးရပ္.. ဆံပင္ေတြ ဝဲခ်၊ မိုက္ခြက္ ကို အားမန္ပါပါနဲ႕ ကိုင္ၿပီး “ေစာင့္ေနအခ်စ္ေရ.. ဟင္း.. ဟင္း.. တကယ္.. ေရာက္လာမယ္..” လို႕ စလိုက္ရင္ပဲ ေအာက္က လူငယ္ပရိသတ္ကို နဂါးေငြ႕တန္းထဲ စြဲယူသလို ညွိဳ႕ယူသြားႏိုင္စြမ္းရွိခဲ့သူ က်ေနာ္တို႕ရဲ႕ ကိုဃႀကီးပါ။
အနိမ့္အျမင့္၊ အတက္အက်ေတြ အျပည့္နဲ႕ ဂီတ ဘဝ လမ္းၾကမ္းကို ရူးရူးသြပ္သြပ္ ခက္ခက္ခဲခဲျဖတ္သန္းခဲ့ရတဲ့ က်ေနာ္တို႕ရဲ႕ ကိုဃႀကီးပါ။
မထြက္ျဖစ္တဲ့ ေတးစုေတြ တေပြ႕တပိုက္နဲ႕ က်ေနာ္တို႕ရဲ႕ ကိုဃႀကီးပါ။
သူ.. ကံဇာတာ နည္းပံုမ်ား ဂႏၱဝင္ မွတ္တိုင္ စိုက္ထူရမယ့္ အေခြက ဦးေႏွာက္မရွိဘဲ တိုင္းျပည္အုပ္ခ်ဳပ္ အဓမၼ မင္းတက္လုပ္ခဲ့တဲ့ အရူးေတြရဲ႕ ရမ္းကားတဲ့ လုပ္ရပ္ ေငြစကၠဴသိမ္းလို႕ ပရိသတ္ေရွ႕ ခ်မျပလိုက္ရရွာတဲ့ က်ေနာ္တို႕ရဲ႕ ကိုဃႀကီးပါ။
သူ႕ရဲ႕ ေနာက္ပိုင္း စန္းဇာတာက်.. ေပၚျပဴလာမျဖစ္.. လူႀကိဳက္မမ်ားပံုမ်ား.. သူ႕သီခ်င္းရုပ္သံလုပ္ဖို႕ေတာင္ ပံုေလးေကာင္းေကာင္း တပံု အြန္လိုင္းမွာ သူမေသခင္ က်ေနာ္ ရွာမရခဲ့တဲ့ က်ေနာ္တို႕ရဲ႕ ကိုဃႀကီးပါ။
နာမည္လည္းဖ်င္း အဆီအသားလည္းဖ်င္းတဲ့ “ငဖ်င္း” ေတြ လူႀကိဳက္မ်ား ထင္ေပၚတဲ့ေခတ္မွာ အရသာလည္းရွိ ကိုယ္ထည္လည္းျပည့္တဲ့ ေရခ်ိဳငါးသေလာက္ႀကီး.. လူႀကိဳက္နည္းတဲ့ေကာင္ႀကီး.. က်ေနာ္တို႕ရဲ႕ ကိုဃႀကီးပါ။
လူႀကိဳက္သာမမ်ားတာ ရိႈးပြဲေတြမွာ “ငါရိုးမသားေတြ” လို႕ သူ ျပစ္ျပစ္ႏွစ္ႏွစ္ ဆဲရင္ ခ်ဲဂဏန္း အတိတ္စိမ္း ဘိုးေတာ္ ေပးသလို ေက်ေက်နပ္နပ္ခံယူတတ္တဲ့ အမာခံပရိသတ္ေတြ အျပည့္နဲ႕ က်ေနာ္တို႕ရဲ႕ ကိုဃႀကီးပါ။
လူတကာ ငန္းငန္းတက္တဲ့ ေငြေၾကး ကို အဆိပ္လို သေဘာထား တလြဲဆံပင္ေကာင္းခဲ့တဲ့ လူမိုက္ႀကီး က်ေနာ္တို႕ရဲ႕ ကိုဃႀကီးပါ။
အခ်စ္ရယ္.. ေပါင္မုန္႕တလံုးရယ္.. နဲ႕ ဘဝကို ေနတတ္.. ေက်နပ္ေနႏိုင္ခဲ့တဲ့.. က်ေနာ္တို႕ရဲ႕ ကိုဃႀကီးပါ။
မိသားစု ထမင္းဖိုုးအတြက္ တတပ္တအားျဖစ္ေအာင္ အငွားယာဥ္ေတာင္ ေမာင္းခဲ့ရတယ္လို႕ စိတ္မေကာင္းျခင္း ႀကီးစြား ၾကားသိခဲ့ရတဲ့ က်ေနာ္တို႕ရဲ႕ ကိုဃႀကီးပါ။
မင္းမင္းလတ္ႀကီး က အရက္ခြက္ခ်င္းတိုက္ မင္းသိပ္မမိုက္နဲ႕လို႕ ဆံုးမခဲ့ရတဲ့ က်ေနာ္တို႕ရဲ႕ ကိုဃႀကီးပါ။
သူထက္ တေခတ္ေစာတဲ့ ဟန္တင္၊ ေဂ်ေမာင္ေမာင္၊ ဂ်ယ္ရီ၊ ဘိုေတာက္ စတဲ့ မႏၱေလး ရဲ႕ လမ္းသူရဲ ေတြကို မ်က္ဝါးဝါးထင္ထင္ျမင္ေတြ႕ အားက်ခဲ့ရတယ္လို႕ ဆိုခဲ့ဖူးတဲ့ က်ေနာ္တို႕ရဲ႕ ကိုဃႀကီးပါ။
ကိုယ္တိုင္လည္း ေဘာင္းဘီဖင္က်ပ္၊ ဆံပင္ရွည္၊ ဂစ္တာ တေဒါင္.. ေဒါင္.. တဒင္.. ဒင္ နဲ႕ လူငယ္ဘဝမွာ ဂီတဘဝ စခဲ့သူ က်ေနာ္တို႕ရဲ႕ ကိုဃႀကီးပါ။
ေရာ့ခ္သီခ်င္းေတြကို အညာေလ၊ ေရွးဇာတ္မင္းသားေလ နဲ႕ ဆိုတတ္သူလို႕ ဆရာ သုခမိန္လိႈင္က မွတ္ခ်က္ျပဳတဲ့ က်ေနာ္တို႕ရဲ႕ မႏၱေလးသား ကိုဃႀကီးပါ။
ျမန္မာသီခ်င္း ေအးေအးႀကီးေတြကိုလည္း ပိုင္ပိုင္ႏိုင္ႏိုင္ ေဆြးေဆြးေျမ့ေျမ့ ဆိုတတ္တဲ့ က်ေနာ္တို႕ရဲ႕ ကိုဃႀကီးပါ။
ငယ္စဥ္ကဆို “ဆင္မိုက္ႀကီးခမ်ာ.. ဒူးတုပ္ရရွာ..” ဆိုတဲ့ “ေအာင္ျခင္းရွစ္ပါး” လည္း မက်န္ေအာင္ ဆိုခဲ့ဖူးတယ္ ဆိုတဲ့ က်ေနာ္တို႕ရဲ႕ ကိုဃႀကီးပါ။
မႏၱေလး သကၤတ ၿမိဳ႕မတီးဝိုင္းႀကီးမွာ ေရွ႕ထြက္အဆိုေတာ္ အေနနဲ႕လည္း ေခတ္ေပၚသီခ်င္းေတြ သီဆိုခဲ့ဖူးတဲ့ က်ေနာ္တို႕ရဲ႕ ကိုဃႀကီးပါ။
မႏၱေလး ဧဒင္ေတးဂီတအဖြဲ႕ က ေမြးထုတ္ေပးလိုက္တဲ့ က်ေနာ္တို႕ရဲ႕ ကိုဃႀကီးပါ။
“မီးသင့္ေျမမွ အေငြ႕အသက္မ်ား” ကို လူထု ေစာစီးစြာ ရႈရိႈက္ႏိုင္ဖို႕ႀကိဳးစားခဲ့ေပမယ့္ အထမေျမာက္ခဲ့တဲ့..၊ “စၾက၀ဠာမီးျပတိုက္မ်ား” အိမ္မက္ကို အေကာင္အထည္ မေဖာ္ႏိုင္ခဲ့တဲ့ က်ေနာ္တို႕ရဲ႕ ကိုဃႀကီးပါ။
ဗမာ့ေရာခ့္ဂီတ ကို တခန္းတက႑၊ တေထာင့္တေနရာ ထက္ပိုတဲ့ ေနရာကေန အသံုးေတာ္ခံခဲ့တဲ့ က်ေနာ္တို႕ရဲ႕ ကိုဃႀကီးပါ။
ခုေတာ့.. သူ..
ဂမၻီရေမွာ္ဆန္ဆန္ အသံအားနဲ႕ ေရာ့ခ္သီခ်င္းေတြ ဆိုဖို႕ ကမၻာေျမကို ဆင္းသက္လာတဲ့ ၿဂိဳဟ္သားႀကီး တေယာက္ ဘဝရဲ႕ လက္ေတြ႕ ေက်ာင္းေတာ္ႀကီးမွာ ေက်ာင္းသားသစ္ တေယာက္လို ရိုးအအ ျဖတ္သန္းသြားခဲ့ေတာ့ ေလာကႀကီးရဲ႕ လွည့္ကြက္ေတြမွာ အေျဖမွန္ရွာမေတြ႕ႏိုင္ခဲ့ဘဲ.. ခုေတာ့.. သူ.. “ငါေလေမာတယ္” လို႕ ေအာ္ရင္း ထာဝရအနားယူဖို႕ ကမၻာေျမကေန ျပန္လည္ထြက္ခြာသြားခဲ့ပါၿပီ..။
ေၾကကြဲရပါတယ္.. ကိုဃႀကီးေရ..။ က်ေနာ့္ ရဲ႕ ေရာ့ခ္သူရဲေကာင္းႀကီးေရ..။
“ငါရိုးမသားေတြ” လို႕ အာလုပ္သံႀကီးနဲ႕ ခ်စ္စႏိုးဆဲ လာႏႈတ္ဆက္လွည့္ပါအံုး.. ကိုဃႀကီးေရ..။ က်ေနာ့္ ရဲ႕ ေရာ့ခ္သူရဲေကာင္းႀကီးေရ..။
ေကာင္းရာမြန္ရာ ဘံုဘဝ ေရာက္ပါေစ ကိုဃႀကီးေရ..။ က်ေနာ့္ ရဲ႕ ေရာ့ခ္သူရဲေကာင္းႀကီးေရ..။
သံသရာမွာ ျပန္ဆံုခြင့္ရရင္ ကိုဃႀကီး သီခ်င္းဆိုျပတာ.. ဆံပင္ရွည္ေတြဝဲခ်ျပတာ.. နားေထာင္ခ်င္၊ ၾကည့္ခ်င္ပါေသးတယ္.. ကိုဃႀကီးေရ..။ က်ေနာ့္ ရဲ႕ ေရာ့ခ္သူရဲေကာင္းႀကီးေရ..။
ခုေတာ့.. ႏႈတ္ဆက္လိုက္ပါတယ္.. ကိုဃႀကီးေရ..။ က်ေနာ့္ ရဲ႕ ေရာ့ခ္သူရဲေကာင္းႀကီးေရ..။
ၿငိမ္းခ်မ္းေအး
၀၆ ၊ ေဖေဖၚဝါရီ ၊ ၂၀၁၃
သူ႕ရဲ႕ ဘဝ၊ ဂီတ အက်ဥ္း
အမည္ရင္း – ထြန္းျမင့္ဦး
ဂီတဘဝ အမည္ – ဟယ္ရီလင္း
ငယ္နာမည္ – အာဂ ၊ ‘ဂ’ (ဂငယ္) ႏွင့္ ေနာင္ ‘ဃ’ (ဃႀကီး)
ေမြးသကၤရာဇ္ – ၀၇၊ ဇူလုိင္၊ ၁၉၆၂
ဇာတိ – မႏၱေလး
ပထမဆံုးအသံသြင္းယူသည့္ ေတးစု – မီးသင့္ေျမမွ အေငြ႕အသက္မ်ား (၁၉၈၀ ခုႏွစ္ ဝန္းက်င္ ခန္႕) (အမ်ိဳးသမီး အဆိုေတာ္ သူငယ္ခ်င္း သီတာ နဲ႕ တြဲလ်က္)၊
ပထမဆံုးအသံသြင္းယူသည့္ တကိုယ္ေတာ္ ေတးစု – ႀကိဳက္သလိုေနႏိုင္တယ္ (၁၉၈၆)၊
ပထမဆံုး ထြက္ရွိႏိုင္ခဲ့သည့္ တကိုယ္ေတာ္ ေတးစု – မုိးႀကိဳးသြားရဲ႕ ျပင္းထန္တဲ့အလ်င္ (သုိ႔မဟုတ္) ဟယ္ရီလင္းရဲ႕ဟယ္ရီလင္း (၁၉၉၂)၊
ေနာက္ဆံုး ထြက္ခဲ့သည့္ တကိုယ္ေတာ္ ေတးစု – ေနာက္လူျမည္းရင္ ခ်ိဳပါေစ (မင္းမင္းလတ္ သီခ်င္းမ်ား ျပန္လည္ ခံစား သီဆိုမႈ) (၂၀၀၀ ခုႏွစ္မ်ား)၊
အျခား တကိုယ္ေတာ္ ေတးစုမ်ား – ၿဂိဳလ္သားတေယာက္ ၊ ေက်ာက္ေခတ္၏ေနာက္ဆံုးေန႕ ၊ အနာဂါတ္ ဗိမာန္ ၊ တန္ဖိုးမ်ားႏွင့္ေပးဆပ္ျခင္း၊
ႏွစ္ေယာက္တြဲ ေတးစုမ်ား – ပန္းႏုေရာင္လက္ထပ္ပြဲ (ဖိုးေက်ာ္ ႏွင့္တြဲ) ၊ မုန္တိုင္းတမန္မ်ား (ရဲသြင္ ႏွင့္တြဲ)
အုပ္စုေတးစုတခ်ိဳ႕တြင္လည္း ပါဝင္သီဆိုခဲ့၊
မထြက္ျဖစ္ခဲ့သည့္ ေတးစုနာမည္ တခ်ိဳ႕က်န္ရွိႏိုင္၊
၀၅၊ ေဖေဖာ္၀ါရီ၊ ၂၀၁၃ ေဒသစံေတာ္ခ်ိန္ ညေန (၄) နာရီခန္႕ တြင္ အေထြအေထြ ေရာဂါျဖင့္ ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ ေက်ာက္ေျမာင္းရပ္ကြက္၊ ၿမိဳ႕ပတ္လမ္းရိႇ ေနအိမ္၌ ကြယ္လြန္၊
၀၇၊ ေဖေဖာ္၀ါရီ၊ ၂၀၁၃ ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ ေရေဝး သုသာန္၌ မီးသၿဂိဳဟ္ရန္ စီစဥ္ထား။
(အခ်က္အလက္ အမွားအယြင္း/အလို ရွိပါက ျပင္ေပးပါရန္။)
(အိမ္မက္မီးရထားႀကီး ၊ သူ၏ မထြက္ျဖစ္ခဲ့သည့္ တကိုယ္ေတာ္ ပထမ ေတးစု ၊ ၁၉၈၆)

No comments:

Post a Comment