"ဟိတ္ ေကာင္မေလး ဘာေတြေငးေနလဲ၊ ေရကန္ေဘးမွာ ေနပူကပူနဲ႔၊ မတ္တတ္ႀကီး"
"နာနားကို သတိရလို႔ ကိုကို"
"လာပါ၊ ထီးေအာက္ သြားထိုင္ရေအာင္၊ ကဲ ေျပာ ဘာျဖစ္လဲ"
"ဒီတစ္ရက္ႏွစ္ရက္ ေမႏိုး နာနားကို အရမ္းသတိရေနတယ္ ကိုကို၊ ဘယ္လိုျဖစ္မွန္း မသိဘူး၊ အိပ္မက္လည္း ခဏ ခဏမက္တယ္"
"ဘယ္လိုျဖစ္လို႔လဲ ေမႏိုး၊ contact ရွိေနတာပဲ မဟုတ္လား၊ video call မရဘူးလား၊ နာနား ေနမေကာင္းလို႔လား"
"ေနေကာင္းပါတယ္ကိုကို၊ contact လည္း မျပတ္ပါဘူး၊ နာနားက first semester ေျဖေနတယ္၊ သူ႔အေျပာေပါ့၊ အဲဒါၿပီးရင္ သူက ဒီကို အရမ္းလာခ်င္ေနတာ"
"ဟင္ သူ လာမယ့္ အခ်ိန္က် အန္ကယ္ေဂ်ာ့ရွ္တုိ႔က ျပန္ၿပီဥစၥာ"
"မဟုတ္ဘူး ကိုကို၊ အဓိကက ကိုကိုတို႔နဲ႔ သူက အရမ္းေတြ႔ခ်င္ေနတာ၊ သူ သူက ..."
"ဘာျဖစ္လဲ နာနားက ဘာေျပာလို႔လဲ"
"မနက္က ဖုန္းထဲမွာ ေမႏိုးကို ေျပာတယ္ ကိုကို၊ ဒီ ဒီက ေမႏိုးတို႔ကို သူ ျမင္ ျမင္ေနရတာ ခဏခဏပဲတဲ့ ကိုကို၊ ေမႏိုးတို႔ ပတ္ဝန္းက်င္ကို သူ သိေနတယ္၊ currently ေနာ္ ကိုကို"
"ဟင္"
"သူ ေမႏိုးတုိ႔ကို သိပ္ေတြ႔ခ်င္ေနတယ္"
Name
Unlike the other Greek letters, this letter did not take its name fromthe Phoenician letter from which it was derived,it was given a new name on the pattern of beta,eta and theta.
The word zeta is the ancestor of zed(UK) or zee(US), the name of the Latin letter Z.In other languages (eg.ltalian and icelandic),the name zeta is used to refer to the Roman letter Z as well as the Greek letter.
"ဟ အာ ... လန္႔ေတာင္သြားတယ္၊ ေဇာ္ဝါး မင္း ဘယ္တုန္းက ေရာက္ေနတာတံုး"
"ဟား ဟား မင္းလန္႔သြားေအာင္ ငါ ဒီနားကပ္ ရပ္ေနတာဟ၊ ခုနကေလးတင္ေရာက္တာ"
"ထူးထူးဆန္းဆန္း ဘာလာလုပ္တာတံုး"
"ငါ့ကိစၥလည္း မဟုတ္ဘူး၊ မင္းကိစၥလည္း မဟုတ္ဘူး"
"ေဟ့ေကာင္ ဘာလဲ၊ ရွင္းရွင္း ေျပာစမ္း"
"ရွင္းရွင္းေျပာရရင္ Mr.Zeta နဲ႔ Mrs. Cristine တုိ႔ရဲ႕ ကိစၥကြ"
"ဘာျဖစ္တယ္"
"ရဲသင္ ဒီေန႔ ဘာေန႔လဲ"
"ေလးရက္ေန႔ေလ"
"လာမယ့္ ဆယ့္သံုးရက္ေန႔ မင္း အားေအာင္လုပ္ထားကြာ၊ ငါ မ်က္႐ႈကိုလည္း ေျပာထားၿပီးၿပီ"
"ဆယ့္သံုးရက္ေန႔၊ ဆယ့္သံုးရက္ေန႔ဆိုေတာ့ ဟ ... မင္းဟာ thirteen friday ႀကီး ဘာကိစၥရွိလုိ႔လဲ"
"မင္း ေမ့သြားၿပီလား၊ မင္းက လူႀကီးမွတ္ေနတဲ့ ငါ့ဆရာမ ခရစၥတင္း ေလကြာ၊ အဲဒါ ရန္ကုန္ေရာက္ေနတယ္၊ မင္းရဲ႕ ဇီတာပေရာဂ်က္ႀကီးနဲ႔ ေပးေတြ႔မလို႔"
"ဟိုက္"
The letter Z represents the voiced alveolar fricative /z/ in Modern Greek.
The Sound represented by zeta in Classical Greek is disputed.See Ancient Greek phonology and Pronunciation of Ancient Greek in teaching.
......................................................................
....................................... ...............................
....................................... ...............................
"နင္ ငါ လန္႔ၿပီး တမင္သက္သက္ အရွက္ကြဲေအာင္ ..."
"ဖုတ္ထီးေကာင္"
"လာ မိန္းမ သြားမယ္၊ ေရာ့ ခ်ဳိႀကီး ငါ့ကားေမာင္းခဲ့ဟ"
"ပုဏၰား ... မင္းကို ပုဏၰား ဆိုတဲ့နာမည္ ဘယ္သူစေခၚတာလဲ"
"ေရာ့ နင့္ပုတီး၊ ရစ္လံုးက ...."
"ေနဦးအေဖ၊ ဘာမွမျမင္ေတာ့ဘူး ဆိုေတာ့ ..."
"ရဲသင္ရံ"
"ပုဏၰား နင္ နင္ဟာ သစၥာေဖာက္"
"ဇီတာေလကြာ၊ ဇက္ အီး တီ ေအ ဇီတာ"
"ပုဏၰား မင္းက ဆင္လား"
"တစ္ခုခုနဲ႔ ဖ်က္လို႔ရလား ကိုကို"
မွန္ထဲတြင္ ေပၚေနေသာပံုရိပ္မွာ ...
"ကိုကို ေမႏိုးကို ခ်စ္လား"
"ပုဏၰားေရ"
"ဟဲ လႊတ္စမ္း၊ ဆုိင္က ေကာင္မေလးေတြ ..."
"အိုး ဘယ္အခ်ိန္တုန္းကတည္းက ...."
"ပုဏၰား ငါ့လက္ေမာင္းကို လာကိုင္တာနဲ႔ ငါ ျပန္သိတာ"
"ဘာလို႔ အဲေလာက္လန္႔ေနတာလဲ ေမႏိုးရဲ႕၊ မမ မွတ္မိသေလာက္"
"တခ်ဳိ႕လူေတြနဲ႔ တခ်ဳိ႕ကိစၥေတြကို သူသိေနတယ္"
"ငါ ေၾကာက္လာရင္ေရာ"
Numeral
Zeta has the numerical value 7 rather than 6 because the letter digamma (also called 'stigma' as a Greek numeral) was originally in the sixth position in the alphabet.
အဆံုးသတ္ျခင္း တစ္ခုခုဆီကို ေရာက္ကိုေရာက္လိမ့္မည္ဟူေသာ အေၾကာင္းအရာတစ္ခုကို သူ သိထားခဲ့ၿပီသည္မွာ ၾကာခဲ့ၿပီျဖစ္၏။ သို႔ေသာ္ သူ ဘယ္သူ႔ကိုမွ မေျပာျပခဲ့ပါ။ ေျပာျပရန္မလိုဟု သူ ယူဆေသာေၾကာင့္ ျဖစ္ေလသည္။
မည္သည့္ကိစၥမ်ဳိးတြင္မွ ဆိတ္ကြယ္ရာဟူသည္ မရွိေၾကာင္း သူ ရာႏႈန္းျပည့္ ယံုၾကည္ထားပါသည္။ နံရံမ်ားတြင္ နားေတြရွိပါ၏။ ထုိ႔အတူ ဝတၱဳပစၥည္းမ်ား အားလံုးတြင္လည္း နားေတြရွိႏိုင္ေၾကာင္း သူ တစ္စြန္းတစ္စ ရွာေဖြမိခဲ့ၿပီပါၿပီ။
လူတစ္ေယာက္၏ လွ်ိဳ႕ဝွက္ခ်က္ဟူသည္ ဤကမာၻတြင္ ဘယ္တုန္းကမွ် မရွိခဲ့ပါ။ အဘယ္ေၾကာင့္ဟူမူ လူကိုယ္တိုင္သည္ မည္သည္ကိုမွ် ၾကာၾကာ လွ်ိဳ႕ဝွက္ထားႏိုင္စြမ္း မရွိေသာေၾကာင့္ ျဖစ္ပါ၏။ အျခားေသာ တစ္ဖက္ကဆိုရလွ်င္ လူသည္ တစ္စံုတစ္ရာကို လွ်ိဳ႕ဝွက္ႏိုင္စြမ္းမရွိေလာက္ေအာင္ ခ်ည့္နဲ႔လွေသာ သတၱဝါျဖစ္ေနေသာေၾကာင့္ ျဖစ္ေၾကာင္း သူ တစ္စြန္းတစ္စ သိရွိခြင့္ရခဲ့ေသာေၾကာင့္ ျဖစ္ပါ၏။
"ဘာလဲ" ဟူေသာကိစၥကို သူ သတိထားခဲ့မိပါ၏။ ထုိ႔ေနာက္ "ဘာေၾကာင့္လဲ" ဟူေသာကိစၥကို သူ အစဥ္မျပတ္ လိုက္ခဲ့မိျပန္ပါ၏။ တစ္စြန္းတစ္စပါ။ တစ္စြန္းတစ္စ သက္သက္ပါ။ သူ တုိ႔ထိမိခဲ့ပါသည္။ သူသည္ ထုိအဝန္းအဝုိင္းထဲက မဟုတ္ပါ။ ထုိ႔အျပင္ ထုိအဝန္းအဝိုင္းကို သိရွိ႐ံုသာ သိရွိခြင့္ရ၍ ဝင္ေရာက္ ပတ္သက္ႏိုင္ေလာက္ေအာင္ အင္အားေကာင္းသူ တစ္ေယာက္ မဟုတ္ခဲ့ပါ။ ဤသည္ကို သူ သိရွိလိုက္ၿပီးခ်ိန္တြင္ သူသည္ ေလာကကို မဲ့ၿပံဳး ၿပံဳးျပႏိုင္ေလာက္႐ံုကေလးသာ တတ္ႏိုင္ခဲ့ေလ၏။ သူသည္ "လူ" သက္သက္ေလာကတြင္ "ေတာ္" ေသာသူတစ္ေယာက္ျဖစ္ေၾကာင္း လူသက္သက္ေလာကမွ လူတိုင္းက ခၽြင္းခ်က္မရွိေထာက္ခံပါလိမ့္မည္။ သို႔ေသာ္ ....
လူသက္သက္မဟုတ္ေသာ ေလာကတြင္ သူသည္ ဘာမွမဟုတ္ေသာ သာမေညာင္ည အေသးအဖြဲသာ ျဖစ္ေၾကာင္း သူ ရွာေဖြေတြ႔ရွိခဲ့ပါ၏။ ကမာၻေပၚတြင္ ဘာသာရပ္တစ္ခုအျဖစ္ ျပ႒ာန္းထားျခင္း မရွိေသာ ကိစၥရပ္တစ္ခုကို သူ လိုက္စားခဲ့၏။ ထုိကိစၥရပ္သည္ သူ႔ကို ညႇိဳ႕ယူသြားခဲ့ေလသည္။ မသိျခင္းေပါင္းမ်ားစြာကို သူ ႀကံဳေတြ႔ရ၏။ အႀကိမ္ႀကိမ္ ေမးျမန္းခဲ့၏။ သူသည္ ဘာနည္း။ ေနာက္ဆံုး သူသည္ ဘာမွမဟုတ္ေသာ "သူ" သက္သက္သာျဖစ္ေၾကာင္း ေတြ႔ရ၏။ ေလာကသည္ ဆန္းၾကယ္လွေလစြ။ တစ္ေနရာထဲတြင္ပင္ ေလာကသံုးေလးမ်ဳိး ေရာေထြးေန၏။ သို႔ေသာ္ တစ္ခုကိုတစ္ခု မျမင္ရ။ မၾကားရ။ ပတ္သက္မႈေတြကေတာ့ တစ္ခါတစ္ရံ လိုအပ္စြာ ႀကံဳတတ္ၾကရ၏။
ပတ္သက္ျခင္းမ်ား ျဖစ္ဖြား ႀကံဳႀကိဳက္ေသာအခါမ်ားတြင္လည္း ဤပတ္သက္ျခင္းမ်ားသည္ ေကာင္းျခင္းျဖစ္ေစ ဆိုးျခင္းျဖစ္ေစ သတ္မွတ္၍ မရ။ ပတ္သက္မိျခင္းမ်ားသည္ ပတ္သက္မိျခင္းမ်ား သက္သက္သာ ျဖစ္၏။ ႐ႈေထာင့္တစ္ေနရာအဖို႔ ေကာင္းျခင္းလည္း ျဖစ္မည္၊ ဆိုးျခင္းလည္း ျဖစ္ႏိုင္၏။ ျဖစ္ေနျခင္းမ်ားသည္ ျဖစ္ေနျခင္းမ်ားသာ ျဖစ္၏။ ယခုအခ်ိန္တြင္ သူ၏ စိတ္မ်ား ၿငိမ္သက္ေနေလသည္။
ေကာင္းကင္ထက္မွ လေရာင္သည္ ေရကူးကန္ပတ္လည္တြင္ ထြန္း၍ထားေသာ မီးတိုင္ရွည္မ်ား၏ အလင္းေရာင္ကို ေက်ာ္လႊားထိုးေဖာက္ဝင္ေရာက္လာႏိုင္စြမ္း မရွိခဲ့ပါ။ သူသည္ အိမ္တံစက္ၿမိတ္နားရွိ ကုန္းျမင့္ျမက္ခင္း တစ္ေနရာေပၚမွေန၍ ေရကူးကန္ကို လွမ္းၾကည့္ေနမိေလသည္။ အခ်ိန္မွာ ည ဆယ္နာရီခန္႔ ရွိေပၿပီ။ သူ႔ေဘး ေျမျပင္ေပၚတြင္ ေဖာက္ၿပီးခါစ ဝုိင္အနီတစ္ပုလင္း ရွိ၏။ သူ႔ေရွ႕တြင္ေတာ့ ငွဲ႔ထားၿပီး ဝုိင္တစ္ခြက္ ရွိေလသည္။
သူ႔စိတ္မ်ားမွာ ဟာလာဟင္းလင္း ျဖစ္လ်က္။ ဝုိင္ခြက္ကို ႐ုတ္တရက္ တစ္ရွိန္ထိုး ေမာ့ေသာက္ပစ္လိုက္ကာ ျပန္ခ်ထားလိုက္၏။ အခုေတာ့ ခြက္ထဲတြင္ ဘာမွမရွိေတာ့။ လြန္ခဲ့ေသာ အခိုက္အတန္႔ ခဏက ထုိခြက္သည္ ဝုိင္အနီမ်ား ထည့္ထားေသာ ဝိုင္ခြက္တစ္ခြ္က ျဖစ္ခဲ့၏။ အခုေတာ့ ဗလာဟင္းလင္း။ ဤခြက္အတြင္း အျဖဴေရာင္ႏြားႏို႔အခ်ဳိ႕ ရွိလာခဲ့လွ်င္ ဤခြက္သည္ ႏို႔ခြက္ျဖစ္လာႏိုင္မလား။ သို႔မဟုတ္ လက္ဖက္ရည္မ်ား ေကာ္ဖီမ်ားျဖစ္ေစ အေရာင္အမ်ဳိးမ်ဳိးရွိေသာ အေအးမ်ားျဖစ္ေစ၊ ပယင္းေရာင္ မူးယစ္ရီေဝတတ္ေစေသာ အရည္မ်ားျဖစ္ေစ၊ အမ်ဳိးမ်ဳိး ေျပာင္းထည့္ၾကည့္ပါက ဤခြက္သည္ လက္ဖက္ရည္ ေကာ္ဖီခြက္၊ အေအးခြက္၊ အရက္ခြက္ ျဖစ္သြားႏိုင္မည္လား။ သူ တစ္ခ်က္ ၿပံဳးလိုက္မိ၏။
နဂိုကတည္းက ပံုစံ အဆင္းသဏၭာန္အရ ဝုိင္သာထည့္ရန္ ျပဳလုပ္ထားေသာ ခြက္လြတ္တစ္လံုးအတြက္ ဘာထည့္ထားထား ဝိုင္ခြက္ထဲတြင္ တစ္စံုတစ္ရာ ထည့္ထားျခင္းသာ ျဖစ္ပါ၏။ ဝုိင္ခြက္အဖုိ႔ မည္မွ် လြတ္ေနေစကာမူ ေရေႏြးၾကမ္းခြက္တစ္ခြက္ ျဖစ္လာမည္ မဟုတ္ပါ။ သူ ခြက္ထဲသို႔ ဝိုင္နီမ်ားသာ ထပ္မံ ျဖည့္တင္းထားလိုက္၏။ ႐ုတ္တရက္ သင္းပ်ံ႕ေသာ ရနံ႔တစ္ခု သူ ရလိုက္ေလသည္။
"ပုဏၰား"
တိုးတိတ္ညင္သာေသာ ေခၚသံတစ္ခုႏွင့္အတူ ေႏြးေထြးေသာ လက္တစ္ဖက္က သူ႔ပခံုးကို ထိကိုင္လာ၏။ သူ လွည့္ၾကည့္မိေသာအခါ ဘာတစ္ခုမွ မြမ္းမံျခယ္သထားျခင္း မရွိေသာ လွပတည္ၿငိမ္သည့္ မ်က္ႏွာေလးတစ္ခု။ သူ ေရကန္ဘက္ဆီသို႔ မ်က္ႏွာျပန္လႊဲလိုက္ခ်ိန္တြင္ သူ႔ေဘး၌ ညင္သာစြာ ဝင္ထိုင္ေလသည္။ စကားဆက္မဆိုျဖစ္ၾက။ လသည္ သူ႔ခရီး သူႏွင္၍ ေနေလ၏။ ေလညင္းအခ်ဳိ႕ တိုက္ခတ္လာၿပီးခ်ိန္၌
"ပုဏၰား နင္ တစ္ခုခု သိထားတယ္ မဟုတ္လား"
ေျဖသံ ဆြံ႔အလ်က္။ ေမးသံသာဆက္၍ တိုးညင္းထြက္ေပၚလာခဲ့၏။
"ပုဏၰား ... နင္ ငါ့ကို သိသလို ငါ နင့္ကို သိတယ္ေလ၊ ဘာျဖစ္လို႔ ဖုံးကြယ္ထားခ်င္ေနတာလဲ၊ နင္ ငါ့ကို မယံုဘူးလား ပုဏၰား၊ နင္ ဘာျဖစ္ေနတာလဲ"
အေမးမ်ားသာ လႈပ္ရွားဆူပြက္ခဲ့ေလသည္။ သူကမူ ေရကန္ဘက္သို႔သာ ေငးလ်က္။ ထိခုိက္မႈ တစ္စံုတစ္ရာ မရွိခဲ့သည္မွာ အခ်ိန္ၾကာျမင့္ခဲ့ၿပီျဖစ္၍ ေရကန္မ်က္ႏွာျပင္မွာ ၿငိမ္သက္ေနေလသည္။ ထုိ႔အတူ သူ႔မ်က္ႏွာသည္လည္း ၿငိမ္သက္လ်က္။ ႐ုတ္တရက္ သူမသည္ သူ႔ေရွ႕မွ ဝုိင္ခြက္ကိုယူကာ တစ္ရွိန္ထိုး ေမာ့ခ်လိုက္၏။ သူ လႈပ္လႈပ္ရွားရွား ျဖစ္သြားေလသည္။
"မ်က္႐ႈ ... နင္ ဘာလုပ္တာလဲ"
ယခုအခ်ိန္တြင္ေတာ့ ေမးသူက သူ ျပန္ျဖစ္ေနခဲ့ေလ၏။ အလန္႔တၾကားလည္း လွည့္ၾကည့္လိုက္မိ၏။ သူကို ျပန္လည္ ရင္ဆိုင္ေနေသာ မ်က္ဝန္းနက္နက္ ၾကည္ၾကည္ေလးမ်ားက တည္တည္ၿငိမ္ၿငိမ္။ မ်က္ႏွာေလးက မခိုးမခန္႔ ၿပံဳးလ်က္။
"ဘာလဲ နင္လုပ္ခါနီး အလုပ္တစ္ခုကို ငါ လုပ္လိုက္လို႔ မဟုတ္လား၊ နင့္စိတ္ထဲမွာ ဒီခြက္ကို ေကာက္ကိုင္လိုက္ဖို႔ ဆံုးျဖတ္လိုက္ခဲ့တယ္ မဟုတ္လား"
သူ သက္ျပင္းတစ္ခ်က္ ခ်မိ၏။
"တခ်ဳိ႕ေတြက jumper လို႔ ေခၚၾကတယ္၊ တခ်ဳိ႕ကေတာ့ connector တဲ့၊ တခ်ဳိ႕က်ျပန္ေတာ့ existance တည္ရွိေနျခင္းသက္သက္လို႔ အဓိပၸာယ္ ဖြင့္ခ်င္ၾကတယ္၊ သေဘာကေတာ့ဟာ နင္ နားလည္လြယ္ေအာင္ လူအေနနဲ႔ ေျပာရရင္ ေမာင္ျဖဴနဲ႔ ေမာင္မဲဟာ အခ်ိန္ကာလတစ္ခု တုိင္တဲ့အခါ သူတို႔ခ်င္း ပတ္သက္ၾကရၿပီး တစ္စံုတစ္ရာ ျဖစ္ပြားလိမ့္မယ္ဆိုတာ သူတို႔ သိၾကတယ္၊ ဒါေပမဲ့ သူတို႔ခ်င္း တုိက္႐ုိက္ပတ္သက္လို႔ မရဘူးဆိုတာလည္း သိၾကတယ္၊ ဘာလို႔လဲဆိုေတာ့ သူတို႔ကို မိတ္ဆက္ေပးမယ့္ ၾကားခံ မီဒီယာတစ္ေယာက္ လိုတာကိုး၊ အဲဒီတစ္ေယာက္ကို ေမာင္နီလို႔ပဲ ထားေပါ့ဟာ၊ ေမာင္နီဟာ ေမာင္ျဖဴနဲ႔ေရာ ေမာင္မဲနဲ႔ပါ ကာလအေတာ္ၾကာ ေတာက္ေလွ်ာက္ သိလာခဲ့တယ္၊ ေမာင္ျဖဴနဲ႔ ေမာင္မဲဟာ သူတို႔ခ်င္းသိဖုိ႔ ေမာင္နီတစ္ေယာက္ထဲေၾကာင့္သာ ျဖစ္ႏိုင္လိမ့္မယ္ဆိုတာ ရိပ္မိေပမဲ့ ေမာင္နီကေတာ့ မသိဘူး၊ ေဝဝါးေနတယ္၊ ေမာင္ျဖဴကို ေမာင္စိမ္းနဲ႔ပဲ ပတ္သက္ခြင့္ ေပးရမလို၊ ေမာင္ညိဳနဲ႔ပဲ ပတ္သက္ေပးရမလို ျဖစ္ေနတယ္၊ ဒါေပမဲ့ အရာအားလံုးဟာ စနစ္တက် ျဖစ္ေနခဲ့တာဆိုေတာ့ ေနာက္ဆံုး ေမာင္နီဟာ ေမာင္ျဖဴနဲ႔ ေမာင္မဲကို ဆက္ေပးလိုက္မိတယ္၊ အဲဒီအခ်ိန္ကစၿပီး သူ႔တာဝန္ အခန္းက႑ဟာ ၿပီးဆံုးသြားၿပီ၊ ေမာင္နီ ျဖစ္လာခဲ့ရတာက ေမာင္ျဖဴနဲ႔ေမာင္မဲကို ဆက္သြယ္ေပးဖို႔ေလ၊ ေမာင္နီဟာ connector ပဲ၊ ေမာင္မဲနဲ႔ ေမာင္ျဖဴ ဆက္သြယ္မိဖို႔အတြက္ တည္ရွိေနရတဲ့ existance သက္သက္ပဲ၊ ဒါက ႐ိုးရွင္းတဲ့ အျဖစ္အပ်က္ တစ္ခုထဲအတြက္ကို ေျပာတာေနာ္၊ တကယ္လို႔ ေမာင္နီဟာ ေမာင္ျဖဴနဲ႔ေမာင္မဲကို ဆက္ေပးဖို႔အတြက္ေရာ၊ ေမာင္ျပာနဲ႔ ေမာင္စိမ္းကို ဆက္ေပးဖို႔အတြက္ေရာ၊ ေမာင္စိမ္းနဲ႔ ေမာင္မဲကို ဆက္ေပးဖို႔အတြက္ေရာ လိုအပ္တယ္ ဆိုရင္ေတာ့ ေမာင္နီဟာ ေမာင္မဲနဲ႔ ေမာင္ျဖဴ ေတြ႔ႀကံဳ ဆက္သြယ္မိၿပီး႐ံုနဲ႔ သူဟာ မၿပီးဆံုးသြားေသးဘူး၊ က်န္တဲ့ ေမာင္ျပာနဲ႔ ေမာင္စိမ္း ဆက္ေပးဖို႔၊ ေမာင္စိမ္းနဲ႔ ေမာင္မဲ ဆက္ေပးဖို႔ သူဆက္ရွိေနရလိမ့္မယ္၊ အဲဒီ အေျခအေနမ်ဳိးက်ေတာ့ ေမာင္နီဟာ အေရးပါတဲ့ connector ျဖစ္လာေရာ၊ ျဖစ္သင့္တဲ့ ျဖစ္ရမယ့္ connection ေတြ အားလုံး ျဖစ္သြားဖို႔ ေမာင္နီဟာ object ေတြ matter ေတြျဖစ္တဲ့ ေမာင္မဲ၊ ေမာင္ျဖဴ၊ ေမာင္စိမ္း၊ ေမာင္ျပာတို႔ ရွိေနၾကတဲ့ place ေတြဆီကို အျမန္လိုရင္ အျမန္၊ အေႏွးလိုရင္ အေႏွး သူ႔ကိုယ္သူ သိသည္ျဖစ္ေစ၊ မသိသည္ျဖစ္ေစ ေျပးလႊားဆက္သြယ္ေနရတယ္၊ အဲဒီလို ေျပးလႊားခ်ိတ္ဆက္မိေနရျခင္းေတြကို လူသာမန္ ဦးေႏွာက္ အသိၪာဏ္ေလာက္နဲ႔ မရဘူး၊ ဒါေၾကာင့္ ထူးဆန္းတာေတြ ျဖစ္လာတယ္၊ အဲဒီလို connector မ်ဳိးေတြကို jumper လို႔ ေခၚတယ္၊ အခု နင္ ဒီကေန ေရကန္ထဲကို ေရာက္ေအာင္သြားဖို႔ ျမက္ခင္းေပၚက တစ္ဆင့္ ေလွ်ာက္သြားၿပီးမွ ေရာက္မွာ မဟုတ္လား၊ နင္ကေတာ့ ေရကန္ဆီ ေရာက္သြားဖို႔ပဲသိေတာ့ "ျမက္ခင္းေပၚမွတစ္ဆင့္" ဆိုတဲ့ကိစၥကို ေမ့ေကာင္းေမ့သြားလိမ့္မယ္၊ တကယ္ေတာ့ ဒီေနရာကေန နင္ဟာ "ျမက္ခင္းမွတစ္ဆင့္" သာ ေရကန္ဆီ ေရာက္ႏုိင္တာ၊ နင္က တန္ခိုးရွင္မို႔လို႔ ပ်ံသြားႏိုင္ရင္ေတာင္ "ေလထဲမွတစ္ဆင့္" သာ ေရကန္ဆီ ေရာက္မွာေလ၊ via သီအိုရီလို႔ အၾကမ္းဖ်င္း ငါေပးထားတယ္၊ ဘယ္ေလာက္နင္စြမ္းစြမ္း ဒီေနရာကေန ျဖဳတ္ခနဲ ေပ်ာက္သြားၿပီး ေရကန္ထဲမွာ ျဖဳတ္ခနဲ ေပၚလာခဲ့ရင္ေတာင္ "ဤေနရာမွ ျဖဳတ္ခနဲ ေပ်ာက္သြားျခင္း" မွတစ္ဆင့္ ေရကန္ထဲတြင္ ျပန္ေပၚလာျခင္းပဲ ျဖစ္တယ္၊ ေလာကမွာ တစ္ခုနဲ႔တစ္ခု ခ်ိတ္ဆက္ ျဖစ္ပ်က္ျခင္းတုိင္းမွာ "မွတစ္ဆင့္"ဆိုတာ ရွိတယ္။ conncetor လား၊ jumper လားပဲ ကြာလိမ့္မယ္။ ခုနကအတုိင္း ေျပာရရင္ ျမက္ခင္းဟာ အၿငိမ္သက္သက္ ျဖစ္တဲ့အတြက္ connector လို အၾကမ္း ေျပာလို႔ရတယ္၊ ေလက်ေတာ့ အဲလို မဟုတ္ဘူးေလ၊ နင္အျဖစ္အပ်က္မွာလည္း သူပါရသလို သူက အျခားအျဖစ္အပ်က္ေတြအတြက္ ဆက္တုိက္သြားရဦးမွာ၊ အဲဒီ existance ေတြနဲ႔ ပတ္သက္တဲ့ ကိစၥေတြအတြက္ ငါ့ပေရာဂ်က္ကို ဇီတာလို႔ ေပးခဲ့တာ"
သူမ နားလည္ႏိုင္ရဲ႕လား။ သူကေတာ့ ဝိုင္တစ္ခြက္ ထပ္ငွဲ႔ကာ ေမာ့ခ်လိုက္မိ၏။ တစ္ခါတစ္ရံက် အသိတစ္ခုကို ရွင္းျပဖို႔အတြက္ ေျမာက္ျမားလွစြာေသာ စကားလံုးမ်ား လိုအပ္ေနျခင္းကို သူ စိတ္ပ်က္မိ၏။ ပတ္ဝန္းက်င္သည္ ေအးခ်မ္းစြာ တိတ္ဆိတ္ေနေလသည္။ ဝိုင္တစ္ခြက္ ထပ္ငွဲ႔ကာ ေရွ႕တြင္ ခ်ထားမိ၏။ တိုးတိုးသဲ့သဲ့ သက္ျပင္းခ်သံေလး တစ္ခုကို သူ ၾကားလိုက္ရ၏။ သူ ဆက္ေျပာမိ၏။
"ႏွစ္မ်ဳိးႏွစ္စားပဲ ရွိတယ္ မ်က္႐ႈ၊ object ဒါမွမဟုတ္ matter ေတြနဲ႔ connection ေတြ ... တစ္ခါတေလမွာ object ေတြ matter ေတြရဲ႕ relationship ဟာ သိပ္အားေကာင္းခဲ့ရင္ သူတို႔ရဲ႕ connection တစ္ခု ျဖစ္ေပၚတဲ့အခ်ိန္မွာ ၾကားခံ jumper ေတြဟာ ေမွးမိွန္ေပ်ာက္ကြယ္ သြားၾကရေလ့ရွိတယ္၊ တစ္ခါတေလမွာ က်ေတာ့လည္း ....."
သူ စကားမဆက္ျဖစ္ပါ။ ႏူးညံ့ေႏြးေထြးေသာ လက္ေခ်ာင္းေလးႏွစ္ေခ်ာင္းက သူ႔ႏႈတ္ခမ္းမ်ားအား လာေရာက္ ဟန္႔တားလိုက္ေသာေၾကာင့္ ျဖစ္ေလသည္။ သူ လွည့္ၾကည့္မိေတာ့ စိုလဲေနေသာ မ်က္ဝန္းေလးတစ္စံု ကို ရင္ဆိုင္ရ၏။
"ပုဏၰား"
သူ တစ္ခ်က္ၿပံဳးမိ၏။ မ်က္ဝန္းေလးတစ္စံုမွ ျပန္ခြာကာ သူ အေဝးမွ အေမွာင္ရိပ္မ်ားထဲ သူ ေငးၾကည့္ေနမိျပန္၏။
"နင္ငါ့ကို ဘာလို႔ အဲဒီနာမည္ ေပးခဲ့တယ္ဆိုတာ နင္နဲ႔ငါနဲ႔ ႏွစ္ေယာက္ထဲပဲ ေသခ်ာသိခဲ့ၾကတာပါ၊ နင္ ငါ့ကို ေသခ်ာမသိခင္ကတည္းက ငါ နင့္ကို ေသခ်ာသိခဲ့ၿပီးပါၿပီ"
ေစာဒကတက္ခ်င္သလို အမူအရာေလးႏွင့္ ႏႈတ္ခမ္းေလးႏွစ္လႊာ ပြင့္လာေလသည္။ သူ လက္ကာျပရင္း ဆက္ေျပာျဖစ္၏။
"မဟုတ္ဘူး၊ အခု ငါတို႔ေနေနတဲ့ ေလာကနဲ႔ ဘာမွမဆိုင္ဘူး၊ ငါက ငါ သိတန္သေလာက္ သိထားတဲ့ world ဘက္က ေျပာေနတာ၊ ဟုတ္တယ္ ငါဟာ လူေတြ အေနနဲ႔ သာမန္ၾကည့္ရင္ေတာ့ နင့္ထက္ powerful ျဖစ္တဲ့လူတစ္ေယာက္ပါ၊ ဒါေပမဲ့ ...."
ေခတၱ တိတ္ဆိတ္သြားျပန္၏။ တိတ္ဆိတ္ေသာ ညအတြင္း ပိုးပုရစ္စီသံသဲ့သဲ့မ်ားၾကားမွ သူ႔ေလသံ ေအးေအးမွန္မွန္ ျပန္ထြက္ေပၚလာေလသည္။
"အျခားေသာ ျဖစ္စဥ္ တစ္ခုမွာေတာ့ ငါဟာ object နဲ႔ matter မဟုတ္ဘူး၊ ငါဟာ အင္အား အတန္အသင့္ပဲ ရွိတဲ့ jumper တစ္ေယာက္ပဲ ျဖစ္တယ္၊ ငါဟာ ၾကားခံပဲျဖစ္တယ္၊ အင္အားေကာင္းတဲ့ နင္တို႔ နာနားတို႔ ေဇာ္ဝါး တုိ႔ေတြဟာ ငါကတစ္ဆင့္ စီစဥ္ထားခဲ့တဲ့အတိုင္း ျဖတ္သန္းျဖစ္ပ်က္ သြားၾကလိမ့္မယ္၊ ၾကားခံေတြဟာ ဘက္လိုက္ခြင္မရွိဘူး၊ ဒါေပမဲ့ ငါက....."
တစ္ခ်က္ လွည့္ၾကည့္မိ၏။ မ်က္ရည္တို႔ျဖင့္ စိုလဲေနေသာ မ်က္နက္ဝန္းတစ္စံုကို သူ ရင္ဆိုင္ရေလသည္။
"ငါ နင့္ကို သနားတယ္ မ်က္႐ႈ၊ ဒီကိစၥေတြကို ငါ အဆံုသတ္ခြင့္ေပးလိုက္ေတာ့မယ္၊ ေနာက္တစ္ခုက အေၾကာင္းေပါင္းစံုေတြ တိုက္ဆိုင္ခ်ိန္ ေရာက္လာၿပီ၊ ခရစၥတင္းဟာ အရမ္းအားေကာင္းတဲ့ ျဖစ္စဥ္ matter တစ္ခု ျဖစ္တယ္၊ နင္တို႔ object ေတြဟာ ငါကတစ္ဆင့္ ခရစၥတင္းေၾကာင့္ တစ္စံုတစ္ရာ ျဖစ္ပ်က္သြားလိမ့္မယ္၊ မနက္ျဖန္က်ရင္ ငါတို႔ အဲဒီကိစၥေတြကို သိၾကရေတာ့မယ္၊ အဲဒါေတြ ၿပီးသြားရင္ နင္တို႔အားလံုး ေအးခ်မ္းသြားၾကေတာ့မွာပါ၊ နားမလည္ႏိုင္တဲ့ အျဖစ္အပ်က္ေတြ ကိစၥေတြ ဘဝက ေပ်ာက္ကြယ္သြားလိမ့္မယ္"
"နင္ကေရာ"
သူတိတ္ဆိတ္သြားခဲ့ေလသည္။ ေကာင္းကင္ကို ေမာ့ၾကည့္မိ၏။ အေမွာင္ျပင္အက်ယ္ႀကီးထဲတြင္ တစ္စႏွစ္စ ေသးေကြးလွစြာေသာ အလင္းစက္မွိတ္တုတ္ေလး အခ်ဳိ႕ကို ေဖ်ာ့ေတာ့စြာ ျမင္ရေလသည္။ သူ ႏွစ္ၿခိဳက္စြာ ၿပံဳးလိုက္၏။ အၿပံဳးႏွင္အတူ ေသေသခ်ာခ်ာ လွည့္ၾကည့္ကာ ေျဖျဖစ္၏။
"ငါ မသိဘူး မ်က္႐ႈ"
"ျဖန္း"
ပါးျပင္တစ္ဖက္ ပူခနဲ ျဖစ္သြားသည္ႏွင့္အမွ် သူ အလြန္အမင္း အံ့အားသင့္သြား၏။ သူမသည္ သူ႔ကို အမွန္တကယ္ ႐ုိက္ပစ္လုိက္ခဲ့သလား ဆိုသည္ကို သူ မယံုသလို ေငးၾကည့္မိေသာအခါ မ်က္ရည္မ်ား ျပည့္ေနေသာ နာက်ည္းမႈအျပည့္ႏွင့္ မ်က္နက္ဝန္းတစ္စံု။ လွပေသာ ႏႈတ္ခမ္းတစ္စံုမွ တဆတ္ဆတ္တုန္ရင္း
"ရဲသင္ရံ"
သူ ျပန္မထူးျဖစ္ပါ။ သူ မထင္မွတ္ထားသည္မ်ား ဆက္တုိက္ျဖစ္ပြားသြားခဲ့ေလသည္။
သူမသည္ သူ႔ေရွ႕မွ ဝုိင္ခြက္ကိုယူကာ တစ္ငံု ငံုလိုက္၏။ ထို႔ေနာက္ သူ႔ႏႈတ္ခမ္းတြင္ ႏူးညံ့ပူေႏြးေသာ အထိအေတြ႔ႏွင့္အတူ ေအးစက္ေသာ ဝုိင္မ်ားက သူ႔ႏႈတ္ခမ္းမွ တစ္ဆင့္ လည္ေခ်ာင္းထဲသို႔။ သူ႔မ်က္လံုးမ်ားကို မွိတ္ထားမိလိုက္ေလသည္။ စကၠန္႔ အနည္းငယ္မွ် သူ႔စိတ္မ်ား လြင့္ထြက္သြား၏။
"ပုဏၰား"
တိုးညင္းလြန္းေသာ အနီးကပ္ ေခၚသံေလးတစ္ခုတြင္ သူ သတိျပန္ဝင္လာခဲ့၏။ သူမသည္ သူ႔ရင္ခြင္တြင္ မ်က္ႏွာဝွက္လ်က္။ ႐ႈိက္သံတစ္ဝက္ျဖင့္ ...
"မေပးႏိုင္ဘူး ပုဏၰား၊ ငါ နင့္ကို ဘာအေၾကာင္းျပခ်က္မ်ဳိးနဲ႔မွ ဘယ္ကိုမွ မေပးႏိုင္ဘူး၊ နင့္ကို ငါပိုင္တယ္ ပုဏၰား၊ နင့္ နင့္ကို ငါပဲပိုင္တယ္၊ နင့္ကို ငါ ငါ အရမ္း ....."
သူ သက္ျပင္းခ်လိုက္မိခဲ့ေလသလား။ တသိမ့္သိမ့္ တုန္ခါေနေသာ ခႏၶာကိုယ္ေလးကို သူ အလိုက္သင့္ ဖက္ထားမိေလသည္။ ႐ႈိက္သံတစ္ဝက္ႏွင့္ ညည္းတြားသံေလးမ်ားက တိုးတိုးညင္းညင္း။
"ဘာလို႔လဲ၊ ဘာလို႔ ငါတို႔မွာမွ လာျဖစ္ရတာလဲ၊ နင္ နင္ ... ဘာလို႔ ငါ့ကို အားလံုး မေျပာခဲ့တာလဲ၊ နင္ ဘာလို႔ ဒါကို ေရြးခ်ယ္ခဲ့တာလဲ၊ ငါ ငါတို႔ ထြက္သြားၾကမယ္ေလဟာ၊ နင္ နင္ဘာမွ မလုပ္ပါနဲ႔ေတာ့၊ ငါ ေန ႏိုင္ပါတယ္၊ ငါ ငါ ခံႏိုင္ရည္ရွိပါတယ္ဟာ ပုဏၰား နင္ နင္ ...."
"မနက္ျဖန္က်ရင္ အားလံုး ၿပီးသြားပါလိမ့္မယ္ဟာ၊ ငါ မလုပ္ရင္ နင္က ဒီဘဝအတြက္ အသက္အႏၲရယ္ရွိတဲ့ အေျခအေနအနားထိ ေရာက္လာၿပီေလ"
သူ႔စိတ္ထဲမွသာ ေရရြက္ျဖစ္ခဲ့ေသာ စကားမ်ားသာ ျဖစ္ေလသည္။
စိမ္းဖန္႔ဖန္႔ အလင္းေရာင္ေလးတစ္ခု ရသည္ဆို႐ံုမွ်သာရွိေသာ အခန္းတစ္ခုထဲတြင္။
လူသားေလးဦးသည္ စားပြဲဝုိင္းတစ္ခုတြင္ ဝိုင္းကာ ထုိင္လ်က္။ စားပြဲေပၚတြင္ လက္မ်ားကို ေမွာက္ကာ တင္ထားရင္း လက္ေခ်ာင္းခ်င္း ထိဆက္ထားၾက၏။ အခန္းထဲတြင္ ေအးစိမ့္ တိတ္ဆိတ္လြန္းေန၏။
အလြန္တရာ စူးရွေတာက္ပလြန္းေသာ မ်က္လံုးမ်ားႏွင့္ အသက္သံုးဆယ္ေက်ာ္ အမ်ဳိးသမီးသည္ သူ႔ေရွ႕တည့္တည့္တြင္ ခပ္မတ္မတ္ထုိင္ေနေသာ လူငယ္ကို စိုက္ၾကည့္လိုက္၏။ လူငယ္မွ လက္သန္းထိပ္ ကေလးခ်င္း စားပြဲေပၚတြင္ ထိဆက္ထားေသာ သူ႔ညာဘက္မွ လွပေခ်ာေမာသည့္ ေကာင္မေလးတစ္ေယာက္ကုိ တစ္ခ်က္ လွည့္ၾကည့္၏။ ေကာ္ငမေလးက ျပန္မၾကည့္။ မ်က္စိေရွ႕တည့္တည့္တြင္ ထိုင္ေနေသာ ေမး႐ုိးကားကားႏွင့္ လူငယ္ကိုသာ တည့္တည့္ ၾကည့္ေန၏။ ေမ႐ုိးကားကားႏွင့္ လူငယ္မွ သူ႔ညာဘက္တြင္ ထိုင္ေသာ လူငယ္ႏွင့္ သူ႔ဘယ္ဘက္တြင္ ထိုင္ေနေသာ အမ်ဳိးသမီးကို တစ္လွည့္စီၾကည့္ကာ ေခါင္းညိတ္သည္ ဆုိ႐ံုေလး ညိတ္ျပလိုက္ေလသည္။ ထုိေနာက္ သူတို႔အားလံုး မ်က္လံုးမ်ားကို မွိတ္လိုက္ ၾကေလသည္။ အခန္းသည္ ပို၍ ေအးစက္တိတ္ဆိတ္ကာ မည္းေမွာင္သြားသလိုလို။
ပံုရိပ္မ်ား။
ျမင္ကြင္းမ်ား။
ေနရာမ်ား။
အျဖစ္အပ်က္မ်ား။
အာ႐ံုထဲတြင္ အဆက္မျပတ္ ေပၚလာ၏။ အမ်ဳိးသမီးေရွ႕တည့္တည့္မွ လူငယ္မွာ တစ္ခ်က္ လႈပ္ရွားသြား၏။ သို႔ေသာ္ ခဏ အတြင္းမွာပင္ ျပန္လည္ ၿငိမ္သက္သြားေလသည္။
သူသည္ အလြန္ လ်င္ျမန္ေသာ အရွိန္အဟုတ္ျဖင့္ ခရီးတစ္ခုကို သြားေနသလို ခံစားေနရ၏။
လူမ်ား၊ ေနရာမ်ား၊ အျဖစ္အပ်က္မ်ား။
ႀကီးမားေသာ ဖိစီးမႈတစ္ခုကို တျဖည္းျဖည္း ခံစားလာရ၏။
ကေလးငယ္ တစ္ေယာက္။
သူ႔ကို လက္ျပ ဟန္႔တားေန၏။
ထုိေနာက္ သူ မသိေသာ တစ္ႀကိမ္တစ္ခါမွ် မျမင္ဖူးေသာ လူတစ္ေယာက္။
သူ႔ကို စိန္းစိန္း စိုက္ၾကည့္ေနျပန္၏။
ဖိစီးမႈမွာ သူ႔အေပၚ အလြန္ ႀကီးမားလာေနၿပီ။
ပံုရိပ္မ်ား။
ျမင္ကြင္းမ်ား။
ေနရာမ်ား။
အျဖစ္အပ်က္ ဆက္စပ္ပတ္သက္မႈမ်ား။
႐ုတ္တရက္ သူ ဟာခနဲ႔ ခံစားလိုက္ရ၏။
တစ္စံုတစ္ရာကို သေဘာေပါက္ သိရွိသြားသလို။
ဖိစိးမႈမွာလည္း အလြန္႔အလြန္ ႀကီးမားေနခဲ့ၿပီ။
ဖ်တ္ခနဲ ....
အရာအားလံုးႏွင့္ လြင့္စင္ျပတ္ေတာက္သြားသလို ...
အလင္းျပင္
အျဖဴေရာင္ အလင္းျပင္
သူဘာကိုမွ မသိေတာ့ပါ။
က်မ္းတကာတို႔၏ အျပင္ဘက္ထြက္ကာ ငါ ဆိုသည္
ဤမည္ေသာေနရာတြင္ ထိုၾကမၼာသည္ ရွိအံ့
ထုိၾကမၼာသည္ ငါ၏အရာျဖစ္လွ်င္ ငါလာမည္
ငါသည္
နတ္ဘုရားတုိ႔ ေရတြက္အပ္ေသာ
ဆ႒မေနရာ
သတၱမတန္ဖိုး
Zeta ျဖစ္သည္ ...
"သူဟာ တို႔ခန္႔မွန္းထားတဲ့ အတိုင္းအတာထက္ ပိုတတ္ႏိုင္ခဲ့တယ္ ေဇာ္ဝါး"
"ဒါေပမဲ့ ခရစၥတင္း ... သူ ..."
"မဟုတ္ဘူး သူ ခရီးထြက္သြားတာ"
"သူ ျပန္လာမယ္ မဟုတ္လား ခရစၥတင္း"
"အခ်ိန္ကာလ တစ္ခု လိုအပ္လိမ့္မယ္ မ်က္႐ႈလေရာင္"
"ခရစၥတင္း"
"............"
"တုိ႔ကို သူနဲ႔ လက္ထပ္ေပးပါ"
"မ်က္႐ႈ ... နင္"
"မေျပာနဲ႔ ေဇာ္ဝါး၊ သူ ငါ့အတြက္ ဘာေတြလုပ္ေပးသြားခဲ့တယ္ ဆုိတာ နင္သိၿပီးသားပါ၊ ငါ့ကို ကူညီပါ"
"..........."
"ဟုတ္ပါတယ္၊ Coma လို႔ သတ္မွတ္ၾကတာ မမွားပါဘူး၊ ဒါေပမဲ့ ကၽြန္ေတာ္စိတ္ထဲမွာေတာ့ Coma မဟုတ္ဘူးလို႔ပဲ ယူဆတယ္"
"ဒါဆုိ ဘယ္လိုလုပ္ရမလဲ ေဒါက္တာ"
"မဟုတ္ေသးဘူး ဦးဘုန္းရံ၊ အရမ္းေလာလို႔ရတဲ့ ကိစၥမ်ဳိး မဟုတ္ဘူး၊ ကၽြန္ေတာ္တို႔ အခ်ိန္ယူၿပီ အေျဖရွာၾကရလိမ့္မယ္"
"ဟင္း..."
"စိတ္ေအးေအးထားပါ ဦးဘုန္းရံ၊ ကုထံုးေတြ မွားခဲ့လိုရွိရင္ ခင္ဗ်ားသားအတြက္ ပိုထိခိုက္သြားမွာစိုးလို႔ ကၽြန္ေတာ္တို႔ အခ်ိန္ယူ ေစာင့္ၾကည့္ေနၾကတာပါ"
"ဆရာ့ တစ္ဦးထဲအျမင္နဲ႔ ဘယ္လိုယူဆသလဲ ဆရာ"
"ကၽြန္ေတာ့္ အျမင္ကေတာ့"
"ေျပာပါဆရာ ပြင့္ပြင့္လင္းလင္းသာ ေျပာပါ၊ ဒီမွာရွိေနတဲ့ လူအားလံုးဟာ သူ႔မိသားစုဝင္ေတြပါပဲ"
"ဟုတ္ပါတယ္ ဆရာ၊ ကၽြန္ေတာ္တို႔ေတြ အားလံုးဟာ သူ႔အတြက္ ညီအစ္ကို ေမာင္ႏွမေတြပါပဲ"
"ကၽြန္ေတာ့္အျမင္ကေတာ့ သူဟာ ႏွစ္ႏွစ္ၿခိဳက္ၿခိဳက္ အိပ္ေမာက်ေနတာဗ်"
"ဗ်ာ ဒီေလာက္ အၾကာႀကီး"
"အဲဒါက ထူးဆန္းတာေပါ့"
"ဘာေတြျဖစ္ပ်က္သြားတယ္ဆိုတာ အခုအခ်ိန္ထိ ငါ ေတြးလို႔ကို မရဘူး၊ ေလာကႀကီးမွာ ဒါမ်ဳိးကိစၥေတြ ရွိသလား"
"သိပ္မေတြးနဲ႔ ခ်ဳိႀကီး၊ ေဇာ္ဝါးေရာ ဟိုအမ်ဳိးသမီးေရာ ငါတုိ႔ နားလည္ႏိုင္သေလာက္ အႀကိမ္ႀကိမ္ ငါတုိ႔ ေမးခဲ့တုိင္း ေသခ်ာရွင္းျပခဲ့တာပဲ၊ ငါတို႔မွ နားမလည္တာ"
"မဟုတ္ေသးဘူး တင္ေမာင္ရာ၊ ငါ ခဏခဏ အစကေန အဆံုးေတြး ေတြးၾကည့္တယ္၊ ဘာမွန္းမသိလုိ႔ကို မေက်နပ္တာ"
"သိပ္မေတြးနဲ႔ ႐ူးသြားမယ္၊ ဟုိမွာ ေမႏိုးတို႔ ထြက္လာၿပီဟ၊ လာ လာ သြားမယ္"
"နာနား ... ဒါ အန္ကယ္ရဲသင္ေလ"
"ဘာလုပ္ေနတာလဲ"
"အိပ္ေနတာ နာနားရဲ႕"
"တီတီမ်က္႐ႈက မႏိႈးဘူးလား မမေမႏိုး"
"............."
"နာနား ႏႈိးၾကည့္မယ္ေလ"
"............"
"တီတီမ်က္႐ႈ ... နာနားကို ကိုင္ထား၊ ဟင့္အင္း မမက နာနားကို မကိုင္ထားရဘူးေလ"
"ဟဲ့ ဟဲ့"
"အန္ကယ္"
"......."
"အန္ ကယ္ ရဲ သင္"
"အိုး"
မ်က္ခြံမ်ား အနည္းငယ္ လႈပ္ခတ္သြားသလို။
"သူ ၾကားတယ္ တီတီမ်က္႐ႈ၊ မမ နာနားေခၚတာ သူ ၾကားတယ္"
"အန္ကယ္ ... အန္ကယ္ ရဲသင္ ... နာနားေလ"
ႏွစ္ႏွစ္ခန္႔ ၾကာေသာအခါ
ေရႊတိဂံုေစတီေတာ္ျမတ္ႀကီး၏ ညဦးပိုင္းသည္ လြန္စြာ ေအးခ်မ္းလွ၍ က်က္သေရ မဂၤလာအေပါင္းႏွင့္ ျပည့္စံုေနေပသည္။
ကုန္းေတာ္ တစ္ေနရာ၌ သန္႔သန္႔ျပန္႔ျပန္႔ လူတစ္ေယာက္သည္ ေခါင္းေလာင္းႀကီးတစ္လံုးကို ေက်ာေပးကာ ေအးေအးေဆးေဆး ထိုက္လ်က္ ဟိုသည္ ၾကည့္ေနေလ၏။ ထုိခဏ၌
"ေဒါင္ ... ေဟာင္ ... ေဟာင္"
ေနာက္နားကပ္လ်က္မွ က်ယ္စြာေသာ ေခါင္းေလာင္းသံႀကီး ႐ုတ္တရက္ ေပၚ၍လာေလရာ ထုိသူသည္ ေခါင္းေမြးမ်ား ေထာင္ထမတတ္ အႀကီးအက်ယ္ လန္႔သြားကာ မတ္တတ္ ထရပ္မိေလ၏။ ေဒါသလည္း လြန္စြာ ထြက္သြားသျဖင့္ ေခါင္းေလာင္းထိုးသူိကု ၾကည့္ရာ
"ဟင္"
ျမင့္မားေသာ အရပ္အေမာင္းႏွင့္ ဥစၥာေစာင့္တမွ် လွပေသာ ေကာင္မေလးတစ္ေယာက္။ ေကာင္မေလးမွာလည္း ထုိသူကို ျမင္ေသာ္ မွတ္မိသြားပံုရ၏။
"ေၾသာ္"
ထိုခဏ၌ ခပ္ဖိုင့္ဖိုင့္လူငယ္တစ္ေယာက္ သူတို႔နား ေရာက္လာကာ ထုိလူကို ျမင္ေသာ္
"ဟာ ... ဟို ... ကိုဘယ္သူ မဟုတ္လား"
"သန္းႏိုင္ေလ"
"ဟာ ဟုတ္တယ္ ကိုသန္းႏိုင္၊ ေခါင္းေလာင္းထုိးမလို႔လား၊ မ်က္႐ႈ ေပး ေပး နင့္လက္ထဲက တုတ္တံေပး"
"ဟဲ့ ဟဲ့ ခ်ဳိႀကီး"
"ေရာ့ ကိုသန္းႏိုင္ ေတြ႔ရတာဝမ္းသာတယ္ဗ်ာ၊ ထုိး ထုိး၊ အားရပါးရသာထိုး"
ကိုသန္းႏိုင္ဆိုသူမွာ ေခါင္းေလာင္းထိုးတံႀကီး ကိုင္ကာ ေၾကာင္လ်က္သား က်န္ခဲ့ေလသည္။
ဥစၥာေစာင့္တမွ် လွပေသာ အရပ္ျမင့္ျမင့္ ေကာင္မေလးမွာ တစ္ေနရာတြင္ရပ္ကာ သူတို႔ကို ၿပံဳး၍ၾကည့္ေနေသာ ခပ္ေျဖာင့္ေျဖာင့္ ေကာင္ေလးတစ္ေယာက္ႏွင့္ ပိန္ရွည္ရွည္ ေကာင္ေလးတစ္ေယာက္ဆီသို႔ ထြက္သြားၿပီျဖစ္၏။ ခပ္ဖိုင့္ဖုိင့္ ေကာင္ေလးမွာလည္း ခပ္သုတ္သုတ္ လိုက္သြားေလသည္။
ေလးေယာက္သား ရယ္ကာေမာကာ ေျပာဆိုေနၾကစဥ္ ခပ္ေခ်ာေခ်ာ သြက္သြက္လက္လက္ ေကာင္မေလးတစ္ေယာက္ ထပ္ေရာက္လာကာ ငါးေယာက္သား စကား အလုအယက္ ေျပာဆိုၾကရင္း ေအးခ်မ္းစြာ ထြက္သြားၾကေလသည္။
ကိုသန္းႏိုင္ဆိုသူကား ေခါင္းေလာင္းထိုးတံႀကီး ကိုင္ကာ ထိုငါးေယာက္ကို ေငးေမာ၍ က်န္ေနဆဲ။
ဥစၥာေစာင့္မေေလးမွာ ခပ္ေျဖာင့္ေျဖာင့္ေကာင္ေလး လက္ကို လွမ္းတဲြလိုက္သည္ကိုသာ ေနာက္ဆံုး ျမင္လိုက္ရေလသည္။
စိတ္ခ်မ္းသာၾကပါေစ
အ႐ိုး
အ႐ိုး
ၿပီးပါၿပီ
No comments:
Post a Comment